MENU: |
James- jest to bóg ziemi, kamienie i skał. Uważa ze najważniejszy jest spokój i porządek. Trogg:Lev. 1 Koszt jednostki: 1 dusza Przeznaczenie jednostki: Walka w zwarciu Cechy szczególne: Całkowicie odporny na ataki magiczne. Umiejętności: brak Miotacz: Lev. 1 Koszt jednostki: 1 dusza Przeznaczenie jednostki: Walka na odległość Cechy szczególne: brak Umiejętności: Głaz- miotacz zamienia się w głaz, dzięki czemu doradza energie życiową. W czasie działania tego czaru gorec niemo ze atakować. Gargulec: Lev. 1 Koszt jednostki: 1 dusza Przeznaczenie Jednostki: Latająca Cechy szczególne: Zadaje obrażenia kilku przeciwnikom jednocześnie. Umiejętności: bark Bazyliszek: Lev. 2 Koszt jednostki: 2 dusze Przeznaczenie jednostki: Walka na odległość Cechy szczególne: Potrafi na pewien czas zamienić przeciwnika w kamień. Uwaga zamieniony w kamień przeciwnik jest odporny na ciosy. Umiejętności: Brak Taurok: Lev. 3 Koszt jednostki: 2 dusze Przeznaczenie jednostki: Walka w zwarciu. Cechy szczególne: Bardzo Wytrzymaly! Umiejętności: brak Flummox: Lev. 4 Koszt jednostki: 3 dusze Przeznaczenie jednostki: Walka na odległość. Cechy szczególne: Trafiony przeciwnik zostaje ogłuszony. Umiejętności: brak Ikaryjczyk: Lev. 5 Koszt jednostki: 3 dusze Przeznaczenie jednostki: Latająca Cechy szczególne: brak Umiejętności: Kleista bomba- pocisk spowalniający ruchy wroga. Toczek: Lev. 6 Koszt jednostki: 4 dusze Przeznaczenie jednostki: Walka na odległość Cechy szczególne: wystrzeliwuje trzy pociski w jednej serii Umiejętności: brak Dżabbaerok: Lev. 7 Koszt jednostki: 4 dusze Przeznaczenie jednostki: Walka w zwarciu. Cechy szczególne: brak Umiejętności: Trzęsienie ziemi- dżabbaerok wywołuje małe trzęsienie ziemi uderzając stopami o ziemi wszystkie jednostki w pobliżu zostają na chwile ogłuszone. Rihnok: Lev. 9 Koszt jednostki: 5 dusze Przeznaczenie jednostki: Walka w zwarciu. Cechy szczególne: atakując w ziemie wyrastają włoku niego na chwile kolce, które zadają obrażenia wszystkim przeciwnikom włoku rihnoka Umiejętności: Pierścienie ziemi- wokół rihnoka zaczynają krążyć kamienie, które atakują każdego przeciwnika, który się zbliży |
. |