MENU:
============== Czary bogow:
-Czary wspolne
-James
-Persefona
-Stratos
-Pyro
-Charnel

============== Jednostki bogow:
-James
-Persefona
-Stratos
-Pyro
-Charnel

==============
-Klika Slow o sacrifice

-Historia Swiata

-Porady do gry

-Linki

Charnel- bóg niezgody, wojny, śmierci, zagłady, cierpienia, tortur i zarazy. Uważa ze najważniejsze jest cierpienie.

CZARY:


Rój insektów- Mag przywołuje rój owadów, które atakują wybrany oddział nieprzyjaciela. Zadawane przez rój obrażenia przywracają magowi życie.



Ochronny rój- Mag przywołuje rój, który krąży wokół niego jak ochronna tarcza i pochłania cześć zadawanych obrażeń a jednocześnie atakuje każdego przeciwnika, który zbliży się do maga.



Szlam-mag wyczarowuje magiczny szlam, który atakuje wybranego przeciwnika spowalniając go i obniżając jego współczynniki.



Wskrzeszenie- Rzucone na dusze poległej jednostki maga wskrzesza ja do ponownego życia.



Wrota piekieł- mag tworzy w ziemi rozpadlinę, przez która wydostają się magiczne demoniczne moce i atakują wybrane oddziały wroga.



Ściana płaczu-mag wyczarowuje magiczna ścianę we wskazanym miejscu każda istota, która przez nią przejdzie otrzymuje obrażenia i traci manę



Zaraza- Mag wyczarowuje we wskazanym miejscu magiczną czarną chmurę, z której pada trujący deszcz i zatruwa a także zadaje obrażenia wszystkim istotom znajdującym się pod wpływem chmury.



Wyparowanie-mag rzuca ten czar na wybrana jednostkę przeciwnika. Jednostka ta po wpływem tego czaru pęcznieje aż rozrywa się na strzępy pozostawiając po sobie niebieskie a nie czerwone dusze.



Śmierć-Jest to ostateczny czar z księgi czarów boga Charnela. Mag przywołuje na pole bitwy śmierć, która zabija jednym cieciem najbliżej stojące koło niej jednostki.


.