MENU:
==============
Czary bogow:
-Czary wspolne
-James
-Persefona
-Stratos
-Pyro
-Charnel
==============
Jednostki bogow:
-James
-Persefona
-Stratos
-Pyro
-Charnel
==============
-Klika Slow o sacrifice
-Historia Swiata
-Porady do gry
-Linki
|
Charnel- bóg niezgody, wojny, śmierci, zagłady, cierpienia,
tortur i zarazy. Uważa ze najważniejsze jest cierpienie.
CZARY:
Rój insektów- Mag przywołuje rój owadów, które atakują
wybrany oddział nieprzyjaciela. Zadawane przez rój obrażenia przywracają magowi życie.
Ochronny rój- Mag przywołuje rój, który krąży wokół niego
jak ochronna tarcza i pochłania cześć zadawanych obrażeń a
jednocześnie atakuje każdego przeciwnika, który zbliży się do maga.
Szlam-mag wyczarowuje magiczny szlam, który atakuje wybranego
przeciwnika spowalniając go i obniżając jego współczynniki.
Wskrzeszenie- Rzucone na dusze poległej jednostki maga
wskrzesza ja do ponownego życia.
Wrota piekieł- mag tworzy w ziemi rozpadlinę, przez która
wydostają się magiczne demoniczne moce i atakują wybrane oddziały wroga.
Ściana płaczu-mag wyczarowuje magiczna ścianę we wskazanym
miejscu każda istota, która przez nią przejdzie otrzymuje obrażenia i traci manę
Zaraza- Mag wyczarowuje we wskazanym miejscu magiczną czarną
chmurę, z której pada trujący deszcz i zatruwa a także zadaje
obrażenia wszystkim istotom znajdującym się pod wpływem chmury.
Wyparowanie-mag rzuca ten czar na wybrana jednostkę przeciwnika.
Jednostka ta po wpływem tego czaru pęcznieje aż rozrywa się na
strzępy pozostawiając po sobie niebieskie a nie czerwone dusze.
Śmierć-Jest to ostateczny czar z księgi czarów boga Charnela.
Mag przywołuje na pole bitwy śmierć, która zabija jednym cieciem najbliżej stojące koło niej jednostki.
|
.
|